1. Kas ir klientu portāls?
Klientu platforma ir mūsdienīga tiešsaistes
platforma, kas izveidota, lai nodrošinātu ērtu:
- Komunikāciju ar klientu
- Rēķinu pārvaldīšanu
- Klientu platformā regulāri tiek ievietoti paziņojumi, veiktas aptaujas, sniegtas visa veida atskaites, informācija par veicamajiem darbiem un izcenojumiem u.c. svarīga informācija.
2. Kā kļūt par lietotāju?
- Īpašniekam jāinformē Pārvaldnieks, norādot savu e-pastu
- SIA “Selectum home” reģistrē klientu portālā ;
- Uz norādīto klienta e-pastu tiek nosūtīta reģistrācijas apstiprinājuma saite klientu portālā.
3. Kā nomainīt paroli?
Paroli mainīt
iespējams, sadaļā “Iestatījumi”.
Ja parole ir aizmirsta, izmantojiet iespēju
“Aizmirsāt paroli?” , kur ievadīsiet e-pasta adresi, uz kuru tiks nosūtīta
paroles atjaunošanas forma.
4. Vai man obligāti jāreģistrējas klientu portālā?
Ja klients ir
norādījis savu e-pasta adresi – šajā gadījumā klients savā e-pastā saņems
paziņojumu par to, ka viņam ir izrakstīts jauns rēķins un, lai to apskatītu,
viņam jāpieslēdzas klientu portālam.
Atbilstoši
iepriekšminētajam – ja klients vēlas elektroniski, saņemt rēķinu, tādā gadījumā reģistrācija klientu portālā ir
obligāta.
5. Kā notiek rēķinu apmaksa?
Klients var
izvēlēties sev ērtāko rēķina apmaksas veidu:
1)
Klientu portālā, apmaksājot rēķinu manuāli vai, izvēloties automātisko apmaksu – tiek
piemērota servisa komisija 2% apmērā no rēķina summas;
2)
Internetbankā, veicot pārskaitījumu uz kādu no rēķinā norādītajiem bankas (Swedbank,
SEB, Citadele) kontiem – tiek piemērota komisija saskaņā ar konkrētās
bankas cenrādi;
3)
MAXIMA Latvijas veikalos – pakalpojuma cena EUR 0,50
6. Klientu portālā man parādās tikai rēķina summa –
kur es varu apskatīt rēķinu?
Lai apskatītu un
lejupielādētu rēķinu, atveriet sadaļu “Pārskats – Neapmaksātie rēķini” un izvēlieties „Lejupielādēt”.
Gadījumā, ja
iepriekš esat veicis avansa maksājumus un rēķina izrakstīšanas brīdī Jums ir
izveidojusies pārmaksa, tad rēķins tiks parādīts sadaļā „Rēķini”.
Klients savā profilā
redz faila nosaukumu, nevis rēķina numuru - rēķina numuru klients redz tikai
savā rēķinā.
7. Kā man rīkoties, ja vēlos, lai man izrakstīto rēķinu saņem arī dzīvokļa īrnieks vai cita persona?
Lai paziņojums par
Jums izrakstīto rēķinu tiktu nosūtīts arī citām personām, Jums tās nepieciešams
norādīt. To ir iespējams izdarīt sadaļā „Uzņēmumi”, nospiežot uz pogas
„Pievienot pārstāvi +” un ievadot pieprasīto informāciju.
8. Ko nozīmē servisa komisija, kas tiek parādīta zem rēķina summas?
- Klientu platforma informatīvi parāda servisa komisijas apmēru (2% apmērā no rēķina summas), kas tiks iekasēta tikai gadījumā, ja rēķina apmaksu veiksiet ar Klientu platformas starpniecību (ar norēķinu kartes palīdzību).
- Klientu portāls pilnībā atbilst Eiropas Savienības Vispārīgai datu aizsardzības regulai. Jūsu dati tiek izmantoti, lai sniegtu Jums pakalpojumus un uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti.